Вимоги до кандидатів: 

  • громадянство України;
  • освіта відповідного професійного спрямування;
  • стаж роботи на державній службі  або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше трьох років;
  • володіння державною мовою;
  • знання вимог чинного законодавства з питань служби в органах місцевого самоврядування та інших законодавчих актів, що стосуються роботи фінансового відділу;
  •  досвід роботи з комп’ютерними програмами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи: 

  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку  з відповідними додатками;
  • дві фотокартки 4 х 6 см; 
  • копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудженого наукового ступеня;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних). 

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування “,”Про місцеве самоврядування в Україні” “Про запобігання корупції”,  а також законодавства з  урахуванням  специфіки функціональних повноважень відповідної посади.

Термін подання документів протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна дізнатися за адресою смт. Люблинець, вул. Незалежності, 51. 

Виконавчий комітет Люблинецької селищної ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ головного спеціаліста фінансового відділу виконавчого комітету Люблинецької селищної ради.
Розробка та підтримка: SCSI