Вимоги до кандидатів:
- громадянство України;
- освіта відповідного професійного спрямування;
- стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше трьох років;
- володіння державною мовою;
- знання вимог чинного законодавства з питань служби в органах місцевого самоврядування та інших законодавчих актів, що стосуються роботи фінансового відділу;
- досвід роботи з комп’ютерними програмами.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку з відповідними додатками;
- дві фотокартки 4 х 6 см;
- копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудженого наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних).
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування “,”Про місцеве самоврядування в Україні” “Про запобігання корупції”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідної посади.
Термін подання документів протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна дізнатися за адресою смт. Люблинець, вул. Незалежності, 51.