В по-новому, із креативним підходом відбулося чергове засідання педагогічної ради. У формі дискусії пройшло обговорення питання «Про роль мого предмета в майбутньому житті учня», до якого долучилися всі присутні педагоги.

 Переконливі аргументи, цікаві факти та висловлювання звучали після активного обговорення орієнтовних питань у сформованих робочих групах учасників педради. Вчителі мотивували важливість і необхідність вивчення того чи іншого предмета в школі, давали відповідь на визначення першочергових завдань і цілей навчання, а також пропонували поглянути на дітей як на партнерів сучасного освітнього процесу.

 У якості «опонентів» на етапі вільної дискусії виступили учні 8-11-х класів. Вони підготували презентацію-виступ від імені «збірного образу учня», яку представила соціальний педагог школи Глущук О.М. Оксана Михайлівна озвучила результати анкетування, яке було проведено психологічною службою серед учнів 8-11 класів. В анкеті було 2 питання: «Навіщо мені треба вивчати шкільні предмети» та «Оцінка навчальних предметів за значимістю». Діагностуванням було охоплено понад 100 учнів, які висловили свою точку зору щодо необхідності вивчення того чи іншого предмета та визначили їх рейтингову значимість.

 Глущук О.М. також дала рекомендації вчителям, як розпізнати ознаки насильства над дітьми, повідомила про те, які документи включає Міжнародне законодавство та законодавство України з питань попередження та подолання насилля над дітьми.

 У результаті ефективної роботи педагогічна рада ухвалила рішення, в якому було визначено напрямки подальшої діяльності учасників освітнього процесу школи.

Відбулося чергове засідання педагогічної ради в ОНЗ «Люблинецька ЗОШ І-ІІІ ст.»
Розробка та підтримка: SCSI