На виконання постанови Кабінету Міністрів України №1084 від 27.11.2019 року  «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі» Пенсійним фондом України створено новий сервіс – «Електронна трудова книжка».

Скористатись новою послугою можна, зареєструвавшись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою електронного цифрового підпису.

Інформація про трудові відносини працівника та сплачені страхові внески відображатиметься в Електронній трудовій книжці за даними звітності роботодавця з 1998 року.

Застраховані особи та роботодавці також зможуть надавати інформацію про трудову діяльність до 1998 року у вигляді сканованих копій передбачених законодавством документів, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.

Для громадян – це зручний сервіс, який дозволяє дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність та страховий стаж, який дає право не тільки на пенсійне забезпечення а і на соціальні виплати та допомоги з боку держави та страхових фондів.   У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на  відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі. Електронна трудова книжка створює можливість автоматичного призначення пенсії, без звернення до органів Пенсійного фонду.

Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області

Електронна трудова книжка
Розробка та підтримка: SCSI